Zielone na zdrowie

Wszystkie warzywne lub owocowe koktajle to bomby witaminowe które dostarczają organizmowi energii, witamin, minerałów i błonnika co jest bardzo ważne dla poprawienia metabolizmu organizmu. Koktajl przygotowywany według poniższego przepisu dostarczy Twojemu organizmowi  duże ilości witaminy C (1 owoc kiwi pokrywa dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka na tę witaminę), a także E, A, K i witamin z grupy B oraz kwasu foliowego, potasu, cynku, fosforu, wapnia i magnezu.

Autorem przepisu jest mój wspaniały fotograf, a zarazem przyjaciółka Aleksandra Obracaj która pomaga mi w prowadzeniu bloga praktycznie od samego początku istnienia bloga oraz jej mama która też bardzo chętnie pomaga w sesjach. Dziękuje obu 🙂

_DSC0458

Składniki na jedna porcję:

1 kiwi

1 jabłko

1 banan

1 natka pietruszki

dla rozrzedzenia można dodać odrobinę soku z ananasa

Przygotowanie

Wszystkie składniki należy umieścić w kielichu miksera. Zmiksować na gładką konsystencję.

_DSC0444

Pyszne, zdrowe i szybkie w przygotowaniu. Polecam 🙂

77normal_7VgCOwsNxDDaSEs5W5i834gLDyak6Qzz


Podziel się postem z innymi

Dodaj komentarz