Koktail z buraka

Koc i podwójna dawka witamin to mój plan na Listopad! 😉
Niezbyt dobrze znoszę chłody jesieni, ma to też swoje plusy, w towarzystwie ciepłego
swetra, dobrej książki i kilkunastu poduszek na kanapie świetnie się siedzi, popijając gorąca herbatę lub wzmacniający koktajl.
Ostatnio po raz kolejny sięgnęłam po książkę „Dziennik Bridget Jones”.
Kolejny raz czytając zabawne docinki autorki zastanawiam się nad jednym
– czy dieta musi być wyrzeczeniem i liczeniem kalorii zajadając co popadnie, aby tylko nie przekroczyć kryzysowego pułapu 1500 kcal dziennie?

Ja zdecydowanie wole jeść więcej kalorii, ale zdrowych!
Wam również to polecam.

Jesień za pasem, kto się nie wzmocnił pora najwyższa.

Lubicie soki? Jeśli tak łapcie pomysł na taki warzywny z produktów które znajdziecie w każdym sklepie.

————————————————————
Sok wielowitaminowy
1 kg średniej wielkości buraków (łatwiej się kroją)
1 seler naciowy
1 kg jabłek

Przepuszczamy przez sokowirówkę.
Dla tych którym nie straszna jest bardziej gęsta konsystencja polecam dodać do soku kilka łyżek pulpy powstałej z wciskania owoców.
To cała skarbnica błonnika którego szkoda wyrzucić do kosza…
Błonnik oczyści nasz orgiazm ze złogów przez co kolejne porcje naszego koktajlu będą nas coraz to lepiej odzywały.
Złogi i toksyny w organizmie blokują wchłanianie witamin dlatego na jesień zachęcam do potrójnej dawki błonnika! 😉

Podziel się postem z innymi

6 Komentarzy

Dodaj komentarz