Kasza jaglana „po mojemu”, czyli sałatka ze śliwką kalifornijską i truskawkami. Rozwiązanie świetnie sprawdza się jako śniadanie czy podwieczorek. Drobne, żółciutkie ziarenka to istne bogactwo witamin i minerałów, wpływają korzystnie na cerę, stawy i kości. Kasza jaglana jest nie tylko smaczna, ale również lekkostrawna i niezwykle zdrowa, dlatego zachęcam aby po nią często sięgać! Kasza jaglana na śniadanie to świetny sposób na pożywny posiłek i zdrowy początek dnia. 

1

Wczorajszą niezwykle owocną sesję zwieńczyłyśmy deserem, kaszką jaglaną na słodko ze śliwką kalifornijską, truskawką i mlekiem kokosowym.  Aby zmniejszyć troszkę poziom kaloryczności kaszę można ugotować na wodzie. 🙂

5

Składniki:

100g kaszy jaglanej
1 szklanka mleka kokosowego (lub sojowego) + 1/2 szklanki wody
1/2 łyżeczki pasty waniliowej
1 łyżka miodu
kilka suszonych śliwek, truskawki lub inne sezonowe owoce
1/2  łyżeczki soku z cytryny

2

Przygotowanie:

Kasze jaglaną dokładnie płuczemy pod zimną wodą, zalewamy mlekiem, dodajemy pastę waniliową i gotujemy aż kasza w całości wpije płyn. Truskawki kroimy w cienkie plasterki, mieszamy z miodem i sokiem z cytryny. Kaszę podajemy z pokrojonymi drobno truskawkami i śliwką. Lub innymi ulubionymi owocami 🙂

3

Jeżeli macie ochotę na dodatkowa porcję kaszy zapraszam na Bananowe śniadanie w wersji light oraz Budyń jaglany z musem truskawkowym i mango

Smacznego 🙂

2 Responses
  1. Ja kaszę jaglaną jem zazwyczaj na kolację i w takiej wersji uwielbiam 🙂 Kasza jaglana + mleko kokosowe + pasta waniliowa i truskawki to musiało wyjść CUDO !! 🙂

Leave a Reply